happy valentines everyone...

friluftsdagen igår var GREAT :D haha.
Julia, Pillan, Johanna och Amanda x2 , fysatan vilket härligt gäng! ;)
titta vad roligt vi har!


idag är det den onödigaste dagen på hela året;
alla hjärtans dag.
men bara för att så önskar jag er en trevlig sådan ändå!
trots dess onödighet.

funderar lätt på en myskväll med mig själv...
var längesen vi var själva nu haha.
lite ben & jerry's och en sjuhärlig snyftare.
eller lite bio med mig själv kanske?
skulle vara sjukt skönt.

jaja, nu vill jag äntligen ha frukost!!!

happy valentines day!


tänkte förresten haka på pillans briljanta idé!

Amanda Creutz, singlarnas singel!
En härlig tjej med humorn i behåll,
talar trollhätska, vilket ibland kan vara
aningen svårt att förstå, men det är ju
ack så värt det för denna pudding!
;)
numret finns hos mig eller pillan!

Kommentarer
Postat av: EDVIN BENGT

HEJ JAG ÄR EN KILLE SOM BLEV JÄVLIGT KÅT NÄR JAG SÅG DEN DÄR SINGLARNAS SINGEL. SKULLE MAN KUNNA FÅ NUMRET? PUSS FRÅN EDVIN BENGT SÖRENSDOTTER.







PS. PERNILLA HÄLSAR. DS. IHIHIHIHI

2009-02-14 @ 21:37:24
Postat av: Pändi

Oh jävlar vilken puma! Grr, henne skulle jag vilja sätta klorna i ;-P

2009-02-15 @ 21:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0