sista lovdagen.....

nu ska jag berätta nåt otroligt,
jag gick upp klockan 7 imorse!
i know, helt galet tidigt för att vara mig.
men det känns bra och jag har hunnit med mycket.
vaknade, diskade, käkade frukost, tvättade, promenerade till sjukhuset, gjorde proverna,
gick till ICA och köpte mackor till lillebror och vindruvor och en tidning till mig :) sen promenerade
jag hem och nu sitter jag här och ska läsa min tidning och hålla bror sällskap när han käkar frulle
och glo lite på tv.

hade tänkt åka in till gävle, men det är ju fasiken ingen som har tid :(
får väl sitta hemma med mina ruttna läxor tills jag dör då.
hatar läxor, hatar skolan, önskar jag gick typ bygg.

nej nu kom brorsan med frukost, nu ska jag vara sällskaplig.

ha en bra dag, för det tänker jag.

tjadå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0