if you wanna, i might.

ahh, idag känns det mycket bättre.
inget drama alls faktiskt.
allt är uppklarat och ihoppackat i kartonger och undanställt.
mmmmmmmhm.

var även ledig idag, gick upp sent och slappade ett tag.
gick ut och gick med andrea och sen till träningen.
efter träningen vankades mat och sen drog jag till med
en surprise visit hos julia haha :)
tror hon blev rätt mäkta förvånad faktiskt :D haha
tycker det är roligt att förvåna människor.

jaja, börjar få lite grus i ögat och bli lite trött.
8.30 imorgon, idrott står på schemat
sen körskolan. lär köra så himla proffsigt imorgon
så han bara måste greja en uppkörning åt mig!
det är min plan!
nu måste jag hänga mina brallor så jag har nåt o ha
på mig imorgon!!!!

godnatt everybody.



sometimes i wish i could be the one fish
that you choose out of all in the sea.

Kommentarer
Postat av: Pändi

Det är du som är blåsfisken på bilden och jag är dykaren, och jag valde dig för att du är så ful min lilla sockertopp! <3 Hahaha! xD

2009-02-17 @ 16:39:45
Postat av: höbba!

hahaha vet inte om jag ska skratta eller gråta över det.... ;) hahahaha<3

2009-02-17 @ 17:01:23
URL: http://elinamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0