en dag i pelle svanslös förlovade hemstad..

idag har jag mor och bror varit i uppsala hela dagen!
amanda körde, woooho!
det gick asbra, även om mami tycker att jag svär för mycket när jag kör...
inte mitt fel att det är fullt av idioter på vägarna....

har haft en trevlig dag för övrigt.
hittade några prylar på h&m, och lite på en annan affär...
köpte bara det från h&m dock.. jaja.
fick en glass från BK av mami också, cookies and cream, himmelsk! haha
lunchen var rätt underbar med, lunchbuffé med laxcurry, ris, pizza, ananas och fruktsallad. mums!

stannade en snabbis på IKEA och fyndade armstödskuddar till min soffa också.
whoppie! 29 spänn för 1 fodral (egentligen 179) och 50 spänn för kudden.
fynd!

tog nyss av kompressen från ärret också....
ska ta en bild så får ni se hur mysigt det ser ut.
gör fortfarande ont dock :(

nu blir det lite müsli och 90210!

now you know!

adios amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0