090223

nä ni.... nu är jag förjordat trött ska ni veta!

sov 3 timmar max i natt, helsjukt ju :D hahah.
har varit som ett kolli hela dagen, kollat på lite tv
och sen på hitta nemo :)

har även hunnit med träning, jag och jenny flummade som vanligt.
fattar inte att vi lyckats få ihop ett såpass långt fristående som vi faktiskt har :D
när vi spårade och la in cancan-steg i friståendet protesterade resten av tjejerna, hahaha.

nu har man fått mat i magen och sitter och försöker ignorera hockeykväll som papi
sitter och glor på som vanligt.... as if man vill höra massa gubbar som sitter och snackar
om hockey bara... det är ju inga matcher som visas liksom.....suck.

får se om julia hör av sig snart när träningen hennes är klar så vi kan gå ut och promenera :)

imorn vankas det sjukhusbesök x 2 varav ett innehåller en minioperation.... ska bli sjukt intressant faktiskt!
hoppas jag inte får virrpannan som jag hade på min undersökning bara.... haha.

vi höres imöra.

adios amigos.

Kommentarer
Postat av: PERNILLA

hahaha men nä, jag var inte bakis ;) hahahahha.

2009-02-23 @ 22:49:04
URL: http://pernillagustavfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0