dagen före friluftsdagen! haha

nä nu har man tyckt i sig grejer för kung och fosterland!
satan vilken magknip! haha.

the janice dickinson modeling agency är på tv och jag är fast.
måste tvätta så jag får bort mount everest junior som håller på att bildas på mitt rum...
rätt sorglig syn haha.
fast inte på tv! shit, snacka vältränade boys! :O
hahaha, janice är så skön, klippte av en killes badbrallor för att märket
var fel, så han fick köra sin lilla "audition" eller vad det heter naken x)
klockrent!

nu; tvätta, plugga
sen; träning
senare; promenera och handla matsäck med johäni och pändi :D haha.

tagga pimpling imorn! boko och alla andra ska få stryck i pimpeltävlingen så det sjunger om det.

nä nu jäklar, tvätt var det!
adios!

jag och hanna panna på barnträning = kaos :D

det var sjuuuuuuukt kul. haha.

måste lägga in en bild på Amra som har skaffat KILLE, grattis! :D

Kommentarer
Postat av: du vet vem! ;D

men herreguud amanda, ni e så jävla sköna men ta gärna bort bilden på mej ;) ps.inte kille!! en ja tkr e söt ba!

2009-02-12 @ 17:41:11
Postat av: hannah

HAHA amrapamra då :D

2009-02-12 @ 22:12:10
Postat av: pillis

hahah jo det var ju verkligen någon som fick stryk av dig på pimplingen ;o

2009-02-13 @ 15:09:31
URL: http://pernillagustavfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0