jagvillinteredovisaminspanskanovell!

nu var det ett tag sen jag skrev känner jag.
har väl helt enkelt inte haft tid?
frågan är väl då vad jag har gjort.

ja, i helgen har jag väl haft en del roliga saker för mig...
bland annat var jag och hälsade på bollnäsbarnen (!!) och tittade på deras slutproduktion
i theatre arts, the house of bernarda alba, mycket bra jobb tjejer och anton haha.
slaggade sen hos sara (lena och anna var upptagna med pojkar.... :() och hade det mysigt!
kul att se er igen också!!!
på lördagen när jag åkte hem så stannade jag och fikade med mig själv i gävle,
smoothien var supergod, pajen var not so much... hann även med en sväng till mormor
och en sväng till andreas :) idag vaknade jag vid lunch och slappade tills det var dags
för kalas i årsunda, sara fyllde år och fick barn på 2 dagar så det var vi ju tvugna att fira! :)
elias
(nya tillskottet) och isak (det halvnya tillskottet) var båda supersöta och gulliga som vanligt.
mysigt med smått i släkten igen!
mitt i kalaset ringde jenny och berättade att jag hade missat truppmötet, det var ju mindre lyckat.
men det var inte bara jag, så vi ska ta det nästa helg istället.
åkte från kalaset till barnträningen, den gick väl ganska bra, men jag var nog rätt trött.
mötte andreas efter och umgicks med honom ett tag efter :)

nu ligger jag och försöker skriva ihop nåt shit till spanskan....
seriöst. det här är så tråkigt och jag vill hellre sova.
tur att jag har john (mayer) med flera som vill sjunga för mig undertiden....

kan ju passa på att berätta att tack vare mitt försök att balansera en massa grejer ner från
brors rum så är familjen haglund en skål fattigare nu. fattar inte hur det gick till och tänker 
inte grubbla på det just nu :) 

dags att ta tag i mitt pluggeri.

förresten, det är hiskeligt vad snö vi har fått, jag hoppas på snökaos tills imorn. tack på förhand.

a demain!


gammal bild i brist på annat.

Kommentarer
Postat av: Pändi

Amanda and ******* sitting in a tree, k-i-s-s-i-n-g! <33 Aaaaahahahahahahahahahahahahahahahah! xD

2009-02-09 @ 22:41:22
Postat av: Anonym

tönt :P

2009-02-10 @ 11:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0