torsdags madness

WOO :)
igår kom mitt lilla kusinbarn ut! det 6e i raden kusin barn!
men satan vad vi har väntat på den lilla pojken alltså! nu vill vi bara se honom också! :)
han och Isak kommer kunna ha det skoj sen när dom är äldre eftersom det bara skiljer
ett halvår som mellan mig och Sandra :D

har liiiiiiiite läxa att göra så jag vet knappt vilken ände jag skulle börja i!
började iaf med spanskan! den är ju rätt importante you know...
segt att aldrig hinna träna! blir så jävla arg på mig själv.
lär åka ner en sväng ändå och träffa Jenny, men det får bli senare.

har även haft körlektion idag, gick sådär, fick en ny bil och en ny lärare.
så det var väl lite... otur... klarade iaf fas c på teorin! bara fordon och rep. 1 kvar innan teorin kan bokas!

nej gott folk, plugga var det ja....

ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0