19e februari

wooohooo.
var ledig idag!
sov till lunch och slappade i sängen en timme till...
kom ju hem från nån sent i natt så ;)
duschade och åkte ner på stan sen.
har varit och anmält oss till balen idag jag och andreas :)
det var trevligt. träffade folk på vägen också :)
sen åkte jag hem och stoppade lite flingor i magen,
sen iväg på träning!
var en rolig träning, om alla (eller jag iaf) var rätt flummig och trött :P
körde tzucka också!! askul, men landade fel i gropen och stukade foten.
så jäkla ont och irriterande som satan också....
lindad är den nu iallafall.

:)

nu ska jag kika lite på filmen som föräldrarna kollar på vad det nu är....
Crocodile Dundee eller vad den nu heter :)

ha en bra kväll/natt!

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0