1a dagen i la escuela

jaha, då var dagen här igen.
den första skoldagen efter jullovet och det känns väl som vanligt inte så där jätteunderbart.
särskilt eftersom att jag av någon anledning inte alls kunde sova igår kväll och sov väl kanske
1 timme innan klockan ringde första gången. måttligt roligt, men jag var faktiskt inte så trött
förrens nu mot kvällningen.

känns som om jag har en massa halvfärdiga saker att göra, papper till gympastarten och
halvfärdiga skolarbeten. det är ju kul att man är stressad innan skolan ens har börjat...
 
i helgen blir det ingen vila heller. jag och Sara ska till Borlänge på tumbling steg 1 kurs.
och nästa helg bär det av till Västerås med Jenny och fristående steg 1 kurs..
ledig tid anyone? nä, inte precis. men det ska bli skoj det med.

nu börjar jag bli lite trött och ska försöka slänga mig till sängs inom en snar framtid...
om jag inte hittar nåt annat skojsigt tvprogram.

ok bye. haha.

Kommentarer
Postat av: HANIII

men AMANDA ditt blindstyre! jag vinkade som en galning idag i matsalen!! :D

2009-01-08 @ 16:48:14
Postat av: HÄNI

VA? vi är väl inte alls så lika?? :D



ja du såg verkligen upptagen ut :D haha. jättekoncentrerad.



en utomordentligt bra idé!! för det är så himlans tråkigt att sälja triss på stan :D

2009-01-09 @ 13:14:58
URL: http://hannaholsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0