2009!

så var det äntligen nytt år!
nytt år, nya möjligheter, en ny start.
enligt klick! kommer mitt år att se ut som följande:

"Du är oemotståndlig!
Kärleken:
Du har ett hett och passionerat år framför dig.
Mest handlar det om våren och försommaren men den heta glöd
du upplever då färgar resten av året också. Sexlivet hamnar
i  fokus men även om lustan står i centrum så finns det
också rika möjligheter att knyta bestående band.
Bästa flirten: Vågen
Årets hetaste dagar: 27/2, 20/4, 17/6, 14/7, 7/9, 31/10, 28/11
I år är du: oemotståndlig, passionerad och superhet!
Årets sämsta match: Kräftan
Årets stormvarning: 17/8, 7/11, 31/12"

Så nu vet ni hur mitt år kommer se ut, haha.
Låter ju bra iallafall!

Jag har då iallafall börjat mitt år på lataste möjligaste sätt.
Jag och Sandra vaknade väl vid 14 och släpade oss upp
och käkade frukost. Sen dess har vi suttit och kollat på
maraton av det okända/sovit och sen blivit deprimerade av
Victorias Secret Fashion show 2008, haha. Snacka om
perfekta tjejer. Går fortfarande i pyjamas.
Det har varit himla skönt måste jag ändå säga!
Nu ska jag skriva ner mina nyårslöften, sätta upp dom på
väggen och sen kolla lite mer på tv haha.
Slappisdagen är snart över så det är lika bra att passa på!

GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA!

Adios!

Kommentarer
Postat av: Lina

Lysande lysande!!!! och en av årets hetaste dagar är min födelsedag!!! vilket år vi har framför oss du;) ojojojojoj

2009-01-02 @ 15:24:25
Postat av: höbba!

jag vet, lär bli ett toppen år för oss vädurar ;) haha

2009-01-05 @ 19:42:09
URL: http://elinamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0