en fruktansvärt unhealthy dag, you know.

wow, lyckas man klämma in mer onyttiga saker på 1 dag än vad jag har gjort idag, ja då är man duktig.
vaknade sent utav bara tusan eftersom vi var ut en sväng igår, (vilket förresten var trevlig, tack till alla trevliga inblandade haha) efter jag hade vaknat blev det lååååååång frukost och sen dagens mer nyttiga grej, jag städade.
och så gick jag faktiskt en liten sväng också, fast det var inget att hänga i julgran eftersom att
jag och Anton gick hem från ICA, men bara för att vi hade köpt godis där. haha.

så jäkla tjockt. sen lagade vi onyttig mat, pasta med fläskfilé och ädelostsås (som iallafall var utsökt.)
och kollade på film och käkade godis..... healthy much?
tror inte det.

har ju träning med astroline imorn, så förhoppningsvis har jag lite spring i benen så jag får röra på mig då.

okej, nu ska jag berätta nåt coolt, killen som köpte min lägenhet i Bollan, Simon, han är med i körslaget!
och idag sjöng han solo! och allt detta har jag inte märkt förrens idag! coolt.
han är förövrigt väldigt trevlig och har en fin lägenhet! haha

nä gott folk, om man ska låta john blund komma på besök kanske?

tills vidare....
godnatt.

ps. jag ska nog prata lite engelska med mig själv innan jag somnar utifall att jag och Sofia får för oss att åka och störa Kate en stund imorgon! Hon kom hit idag, så hon har nog fetaste jetlagen ever. men jag vill träffa henne så då lär hon vakna! haha. ds.

Kommentarer
Postat av: matilda

Det var inte mycket onyttig att hurra för ;)

2009-01-26 @ 11:58:30
URL: http://matildaa88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0