längtan.....

usssssssch vilken lång dag jag har haft idag!
började 9 och gick från skolan 16.20 nånting.
jag och Annapanna satt och gjorde info&layout i säkert 2½ timme...
duktigt, vi är klar med hela första papperet nu och det känns faktiskt skönt.

om cirkus en halvtimme så kommer Sandra och hämtar mig och vi ska fika lite
och sen ska jag sova där :) myspys :)

hade NK idag och vi gjorde en fruktansvärd upptäckt.... 
"han som skulle ha blivit min pojkväns pappa" Efraim, har möglat!
det var så sorgligt och så äckligt på samma gång. :(
och till alla som inte vet vem Efraim är,
han är anledningen till att jag inte har pojkvän.
Efraim är en abort och han finns inne i NK-salen.
Han skulle ha blivit min pojkväns pappa.
Men eftersom han inte finns, så har inte jag nån pojkvän.
LOGISKT!

jaja nu ska jag göra nåt vettigt innan Sandra arrives!

puss!

ps. fick bilder av min mommy Julia på mina söta små systrar igår, gud vad dom har växt!
skulle inte bli förvånad om dom inte kunde ha mina julklappar ..... vill träffa dom igen!
sötnötarna! ds.


Kommentarer
Postat av: Määndis

Haha! Välkommen till "Singel i resten av livet-klubben" Amanda ;)

2009-01-21 @ 23:12:13
Postat av: Määndis

Haha! Välkommen till "Singel i resten av livet-klubben" Amanda ;)

2009-01-21 @ 23:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0