Mutant-Amandor

sitter och väntar på att träningen ska börja klockan 18.00....
har faktiskt haft en rätt chill dag idag,
franskan direkt på morgonen blev inställd,
sen spanska, sen matte.
och efter den goda, näringsrika (hohoho) lunchen bestående av pulvermos och prinskorvar(....)
så var det dags för NK A lektionen, den började 12.10 och slutade 15.20!!
jag och Amanda har den med IP och Bygg 3orna.. som tur var fick vi sluta en timme tidigt,
fast det var faktiskt ganska skoj, dom verkar rätt roliga.
vi tjejer var lite underrepresenterade.... 6 tjejer och typ 20 + killar.. haha.
soft soft.

jag och Amanda gjorde en facinerande upptäckt idag på NKn också....
som vanligt.
Men Magnus berättade att vissa avkommor som föds med en mutation
och som inte ser riktigt ut som alla andra, dom kan bli partnerlösa så att deras mutation inte förs vidare.
Och voilá, där har ni mig och Amanda! :D haha.

jaja.... nu ska jag ut i snön och yra och bege mig till gymnastiken.

so long bitches, som darling brukar säga ;)

aaaaaaaaaaaaaadios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0