trötter is me.

Oj, nu är jag trötter. Ska strax få sova, men inte så väldigt länge.
Alarmet sätter igång tidigt imorgon och jag har satt ljudet på högsta....

Hela helgen kommer att spenderas i Borlänge med Sara där tumbling steg 1 väntar alltså...
Får se hur länge vi orkar hålla oss vakna imorgon då!

en sak jag har kollat upp är att dom har BURGER KING i Borlänge!! Vilket = cookies n cream! yessss.
får väl hoppas att vi har tid att springa in dit en sväng imorn kväll :)

Jaja, vill ni nåt så nås jag på mobilen imorgon kväll nån gång.. :P

godnatt, sov gott, sweet dreams.



p.s. kollade på let's dance tidigare och fick mig allt ett gott skratt åt vissa stelbenta sötfarbröder, haha. mysmys. d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0