peppad igen. :D

aaaaaaaah, som jag anade innan (men vägrade blint att inse) så känns det sååå skönt efter man har tränat! ♥

plus att man faktiskt blir trött i tid! wohooooo!

stukade foten lite granna efter en fellandning, men äsch då, man blir ju härdad tillslut, haha.
taggad till imorgon är jag också!!! (om än lite stressad över min packning som inte ens existerar än...)
börjar 13.55 imorn men ska åka in till lunch tror jag. zZzzzzZz


godnatt på er!


p.s. sitter förresten och lyssnar på last.fm och försöker hitta lite ny fräsh music till iPoden i helgen, and I like it. d.s.
p.s.2. jag kom på ett asbra skämt på vägen hem från träningen, men jag har glömt det redan :( kom även på en idé jag ska framföra till Jenny imorn :D hahaha d.s.2.
p.s.3. mitt nya favoritord kommer från Sofias kommentar igår, ordet är: puppa!! hahahaha. d.s.3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0