tumbling steg 1 helg med SARA :)

då var vi äntligen hemma efter en helg som var späckad med kurs, haha.
vi kan ju säga att det har varit en minst sagt intressant helg.
När jag och Sara och jag kom till vandrarhemmet efter kursen igår var det heldött.
inte en människa där, vilket var relativt creeepy, och det blev knappast bättre efter vi hade gått husesyn haha.
vi ville inte direkt vara där nån längre stund så vi duschade och sen gick vi ner till kupolen och handlade lite på willy's och sen käkade vi på donken. vi blev kvar på donken en ganska bra stund eftersom vi knappast hade bråttom tillbaka till
vandrarhemmet.....vi tog tilloch med en sväng förbi kvantum och köpte filmer innan vi gick tillbaka eftersom våran minitv på rummet hade dvdspelare....
när vi kom tillbaka hörde vi en tv och gick ner till tvrummet och där satt en kille som hette Daniel.
haha, resten av kvällen kan vi ju säga var ganska KUL :D haha.
två örebroare, två sandvikare och en karlstading. haha. fy satan i gatan.

trevlig helg var det iaf, fick frulle på sängen imorse med, och det var ju inte helt fel! hohoho.

nu är jag och Sara officiellt tillåtna att passa på tumbling haha. känns bra.
nästa helg blir det fristående. tagga.

nä nu ska jag kolla klart på "A lot like love" sen sova, eftersom det är skola imorn...

p.s. yoghurtglassen jag köpte häromdan var smaskens, men inte lika god som TCBY's.... d.s.
p.s.2. jag har knäppt några kort för omväxlingsskull! några finns nedanför! d.s.2.


       
mina sängar.....................saras sängar..................sara sticker kniven i tvn.....danielsköttbulle.......tv-tjuven ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0