jobbiga dagar....

fy fan i helvete vad stressad jag är.
har sagt att jag ska träna ikväll, men har egentligen inte alls tid.
men lär väl dra ner ändå.
får se hur länge man orkar leva som jag gör...
blir väl tvungen till att sjukanmäla mig en vecka från skolan och ta igen allt såsmåningom.

smart som jag är så åt jag nyss, så nu kommer jag ha jordens håll på träningen.
smart, smart.


imorn bär det av till Västerås, fast inte förrens på kvällen.
men har jordens fetaste sovmorgon.
vilket kanske är välbehövt. men ändå krångligt med skjuts och så....
kul att cykla när det är -11 och snö liksom?

nä nu blir det tvätt sen träning.

hejsvejs.


nån som har ett skönt ide och låna ut som man kan spendera vintern i och sova tills sommarn är här?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0