på en torsdag.

gaaaaaaaaah jag tror jag blir tokig.
min msn har drabbats av virus så jag kan inte vara inloggad där.... (tack johanna :P)
och klicka för satan inte på länken om ni får upp en chat ruta från mig där det står "foto? ha ha" eller nåt plus nån länk med eran mail..... det var det jag av misstag klickade på....satan!
det har varit massor med krångel med lotter etc. på gympan så jag skulle kunna skrika högt.
inga läxor har hittills blivit gjorda, men det står på min to-do list.

har förövrigt haft en trevlig dag i skolan, sjuk humor kan man väl sammanfatta den med xD
fy satan vad roligt, och vi har även lyssnat på fantastisk dansbandsmusik och gamla 90tals klassiker :D haha
en dag kvar till helgen, ska bli skönt!
har för mig att den är fullpackad... men jag kan inbilla mig.



YAY!
min fruktansvärt tekniska, älskvärda papi har tagit bort viruset på min dator! woo!
shit vad nice.
nu ska jag eventuellt gå och göra mig i ordning!

lite bilder från träningen i tisdags! enjoy! :D



wooo :D

godnattpussokram!

Kommentarer
Postat av: HANNAH

men vilket "FINT" kort amanda!!!!!!!!!!!! :D

2009-01-30 @ 15:13:58
Postat av: höbba!

jaaaaaaa det är fruktansvärt fint! :D

2009-01-30 @ 18:34:49
URL: http://elinamanda.blogg.se/
Postat av: Pändi

Ska vi starta dansband? =)

2009-01-31 @ 12:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0