kallt kallare sverige.

GRATTIS SVERIGE TILL FINALPLATSEN I JVM!
fan vad nervös jag var! haha.
sport kommer att bli min död, kommer väl få en hjärtattack för att jag blir så nervös!
hohoho.

Idag har familjen Andersson varit här på eftermiddagen/kvällen vilket var trevligt :)
Kul att se Matulda igen :)

Imorgon vankas det Australia förhoppningsvis, woooooooo!
jag vill verkligen se den! har hört att den är bra!
jag är superexalteradddddd! hoho.



gud vad trött jag är på den här kalla jävla vintern!
det är -16 grader utanför mitt fönster just nu....
when will it end?
jag är definitivt på fel ställe kan jag ju säga.

nu ska jag bädda ut min bäddsoffa igen....
hade glömt att jag bäddade ihop den tidigare..
SUCK.

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0