the sexiest man in the world....

så, nattuggla som man är, sitter man och glor på Navy CIS.
det är rätt spännande actually.

funderar på det mesta som jag vanligtvis gör när jag sitter uppe på natten.
mest på vad jag vill göra efter skolan... fast mitt problem är väl mer vad jag inte vill göra efter skolan.
fattar inte hur jag ska hinna med att göra allt som jag vill göra!
och hur besviken jag kommer att bli om jag inte hinner med allt.
men det är ju något som fortfarande ligger för framtiden.
den som lever får se som de äldre och visare än mig brukar säga.

så, Navy CIS är slut och nu vankas Sexiest men in the world.
vem vill missa det liksom? haha.
det är gaaaaaaaaalet!

men snart ska jag sova eftersom jag har en fullspäckad, men som tur var LEDIG, dag imorgon!!
yaaaaaaaaaaaaaay!

OMG de här killarna är inte och leka med icke... ni som missar det här missar VERKLIGEN nåt haha.

gotta go....

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0