waiting for a miracle!

tralala, kollar på hallam foe.
det är by far en av de konstigaste filmerna jag sett i hela mitt liv.

funderar på att sova, men trots dess konstighet så är den facinerande och jag kan inte sluta kolla.
han är så creepy, men trots det så gillar man honom lite grann..
fruktansvärt mysko.

har haft en slappisdag, vilket var skönt. avslutade dagen med bandy con mi amiga Amanda.
det var stortrevligt. :D

imorgon blir det hansens med brudarna, mäkta gott och mäkta trevligt.
av den enkla anledningen, plus att hallam foe spårar så ska jag gå och borsta tänderna och go to bed!

godnatt på er :)
puss och kram.


ps. jag önskar jag kunde stå och kissa. fatta vad coolt.
haha. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0