3 månader till 19! (igår)

min familj måste ju helt allvarligt äta tacos oftare än några andra haha.
åtminstone så känns det så.
tur att det är gott med tacos, och ännu godare blev det när man fick tips av Jenny att lägga äpplen i tacosen!
muuuuuuuuums.

sitter i min älskade fåtölj och kollar på medium och pluggar klart med geografin...
försöker iallafall, har så mycket att tänka på. Särskilt med gympan nu.
på fredag bär det av till Västerås med Jenny penny och fristående steg 1 alltså.. det ska bli skoooj! 
älskar att bo på hotell!

på måndag börjar näst sista vårterminen på gymnasiet för oss!
fick schemat idag, än så länge ser det bra ut, men jag kan ju slå mig i backen på att den där
jädrans schemaläggaren har krånglat till det så att samhällskunskapen och NKn inte går att få in....
jaja,vi får la se...

nu ska jag försöka ta mig an geografin igen och sen tvätta tills i helgen.
imorn är det träning så då blir det nog inte mycket gjort...
tagga hansens för frulle imorn också. hohoho.

adjöken så länge!

ps. igår var det 3 månader tills jag fyller 19! woooooooo! d.s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0