heta sommardagar :)

det är så varmt ute så man knappt orkar röra på sig.
men man ska ju inte klaga nu när det äntligen är finväder :p
idag blev det nästan för jobbigt när man knappt kunde vara direkt i solen...
idag åkte även norrmännen hem efter ett par dagars besök,
tråkigt för dom är bra roliga ändå dom där...
inte för att jag träffade dom överdrivet mycket men ändå:)
igår var vi över till matilda och grattade henne en sväng (sådär en månad sent:p)
efter det åkte jag, andreas och greger till kim och umgicks lite med henne och jonas :)
mycket trevligt, särskilt eftersom jag och kim utklassade alla tre killarna på kubb...
sista avgörande matchen var inte ens rolig för dom. :D
imorgon väntar nog en trip till gävle för att (återigen) försöka hitta en duglig bikini.
får se om jag lyckas hitta nåt användbart.

eftersom att jag är själv inatt (:() så tänkte jag passa på att börja läsa harry potter igen...
hade ju tänkt att läsa böckerna fram till den filmen som kommer ut nu så man vet vad som händer
och kan sitta och gnälla på allt som de har missat ;) haha.

men först, GLASS :)

godnatttpussstja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0