sjukstugan.


sitter hemma själv eftersom att alla är ute och springer på olika ställen...
klockan 13 bär det av till sjukan igen... är förjordat trött på det stället nu, och jag som gillar att vara där egentligen.
men efter en helg där med alla pensionärer så har jag fått mer än min årliga dos.
maten var ju ingen höjdare direkt heller, min årliga dos av potatis är också tillfredsställd.
har precis kollat på sommarlovsmorgon, soft.
nu är det doctors istället.

inte nog med allt skit, jag måste även plugga fortfarande. så fruktansvärt jobbigt.
hur kan jag aldrig bli klar? det går ju bara inte.

ge mig lov och fint väder nu så jag får starta om hela maskineriet.

nu ska jag tröstäta oreos och marabou jordgubb (JA JAG HAR FÅTT DEN AV ANTON :D)

pussstja


tack för att du är så underbar :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0