slut på skolan för den här gången.

äntligen är det efterlängtade sommarlovet här!
fast är det egentligen så efterlängtat?
tycker bara det känns jobbigt med regniga dagar, inget jobb och fruktansvärd rastlöshet.
plus att jag fortfarande inte har haft tid att fixa alla rester tack vare diverse saker...
blir min syssla i helgen det. kul, kul.

imorn (och vissa i gävle idag, grattis Emma:D) tar även alla jämnåriga studenten, vilket också känns jobbigt.
att ha ett helt jävla år kvar i skolan. usch.

saknar även a som en idiot,
fast där blev man ju fetdissad ;p

ikväll väntas film med johäni och kanske amanda om hon masar sig hem nångång :)
nä, nu mördar min rygg mig, dags för en knäckning.
och lite grillat. blir finte innan filmerna!

pusstjaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0