sommar?

ah, idag har det varit ganska fint väder om man jämför med vad det har varit på sistone!
kanske, kanske är sommaren äntligen på väg nu?
ni kan ju iallafall gissa vart jag har spenderat min dag!
nepp, inte på nåt mysigt, coolt ställe med ett gäng kompisar,
snarare hemma framför datorn med geografiboken och godispåsen som ända sällskap...
måste bli klar snart innan jag får nåt fel!
är snart klar med 1/3 arbeten iallafall. senare ska jag unna mig en kvällsmatch
i fotboll och basket på skolan med lillebror tror jag bestämt.

igårkväll åkte jag hem till amanda och umgicks lite och fick mig lite lugn och ro...
vi snackade skit och kollade på smala sussie. det satt fint det!
tills vi somnade i varsit soffhörn alltså :)
när filmen var slut var jag för trött för att åka hem så vi gick och la oss där istället!
åt sen en mysig frulle i solen på balkongen imorse! :)

har nu satt på tvn för att få lite sällskap medans lillebror klipper gräset,
där visas det "a place in the sun" där dom letar efter 'sommarstugor' eller vad man
ska kalla det. och nu är dom i västindien och letar! fasiken vad fint det ser ut att vara!

nä, dags att återgå till arbetet som vanligt.
have a nice night!
pusssssstja



längtar efter antevante...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0