a drop in the ocean...

fysatan vad jag var uppe och studsade tidigt.
vaknade med andreas 06.30 sen klev jag upp när han åkte och duschade o allt.
nu har jag ätit frukost och sitter och stirrar på fiskarna som är helt väck.
ger man dom mat så jagar sune doris runt, runt, runt... helt galen.
och doris i sin tur simmar halvt uppochner... what's up? liksom.

nu tänkte jag göra lite sista minuten plugg till svenskan,
men är uppehållen av min mami i USA och underbara
"a drop in the ocean" med ron pope.
har inte hört den på aslänge, men så hörde jag den igår
och är helt besatt. haha. typiskt.

men nä nu jävlar lär jag ta tag i det här, det går inte o lalla hur länge som helst!
mina fötter har blivit blåsvarta, vilket borde betyda något....


nu:
sen:

pussstja

p.s. sugfisken (som fortfarande har kön eller namn) har ätit upp ALLA alger, så nu är skålen återigen skinande ren!

Kommentarer
Postat av: hannah

jag älskar att du beundrar sugfisken så mycket :D

2009-06-03 @ 17:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0