090318(19)

det man inte dör av är kul.
mitt nya motto.
det är verkligen sant också. mer eller mindre.



om man håller på att få en visdomstand, betyder det att man håller på att bli vuxen?
jag håller nämligen på att få en känner jag... den har varit på g ett tag, men nu har den
kommit fram lite.. oroar mig att den kommer att göra ont såsmåningom.


träningen idag gick rätt bra faktiskt,
måste fixa den jävla tsuckan bara...
älskar volten, men ansatsen till den är så jävla bångstyrig på sistone.
jag misstänker att det är nerver som spökar också.
tagga till träningen imorn alltså,
därför ska jag sova nu!
och taylor swift ska få vila rösten tills imorgon efter flitigt sjungande i min dator hela dagen...

adjöken och godnattpuss!

"du är en klämmig kille Gunnar!"
-
Peter och Petra

Kommentarer
Postat av: hannah

åh! jag håller också på att få en visdomstand mändi! we´re adults now! :D

2009-03-19 @ 08:58:21
URL: http://hannaholsson.blogg.se/
Postat av: matilda

Angående visdomstanden, icke! Haha jag kommer antagligen inte få några då dom ligger snett mot dom andra tänderna :P Så jag hoppas det inte stämmer haha.

2009-03-19 @ 22:02:13
URL: http://matildaa88.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hade en god vän till mig som skrattade ihjäl sig.

2009-03-20 @ 22:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0