licenserad coach haha.

men tjabba!
har varit på trampett steg 1 hela helgen vilket var rätt... skoj men inte särskilt lärorikt om jag ska vara ärlig..
det var ju bara pass upp till halvskruv så.
vi fick våra licenser allihopa iallafall och nu får vi passa astroline kidsen  :) äntligen eftersom tävlingen är på lördag!
tävlingen ja.... kom och kolla vet jag, den är på söndag. mina kids tävlar på förmiddagen och jag på eftermiddagen.
är så jävla nervös redan! vi har svåra varv också! kul men läskigt!

nu ska jag käka, duscha, gå ut och gå med andrea, sen hem till andreas och plugga lite ;) haha.

ha en trevlig kväll och så!

pusss

Kommentarer
Postat av: häääni

det kommer gå FINT mändi :D

2009-03-17 @ 15:57:20
URL: http://hannaholsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0