fullt upp!

oj, har inte uppdaterat sen i måndags...
har haft en rätt fullproppad vecka som har gått läskigt fort!

nu har jag ett litet tag kvar att tvätta och ha mig innan träningen börjar kl18.
har 3 timmars träning, sen blir det hem och plugga.
sen imorn slutar skolan vid 16 (efter vi har åkt skridskor!!:D),
då ska jag hem och packa sen till pillan.
Blir väl kvar hos henne ett bra tag och sen lördag morgon 6.32 går tåget mot
örebro där helgen ska spenderas på trampett steg 1 kurs.
min fråga lyder som vanligt: när får jag vila?
och så har jag en till fråga: vad ska jag ta på mig på pillans partaj?!

åkte hem till andreas efter träningen igår och myste lite :)
skönt att ha så nära till skolan imorse också vill jag lova! haha.
mysmys.

nä nu måste jag gå och tvätta innan jag somnar där jag sitter!

hajkaj

Kommentarer
Postat av: matilda

usch då ;) haha.

2009-03-12 @ 19:27:45
URL: http://matildaa88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0