UPDATE

oj vad dålig jag har varit på att skriva på sistone.
har spenderat de senaste dagarna hemma hos andreas, vilket har varit mysigt :)
är väldigt ensamt att vara hemma nu lär jag erkänna...
alla sover så jag sitter här själv och ugglar.
i allafall så kommer det bli en häktisk vecka, nu sista veckan innan lovet.
mycket att plugga till och mycket köra bil kommer det att bli!
imorn vankas nkA prov och så... sen en del annat som jag har missat,
FRANSKAN tillexempel.. usch. 

funderar på att ändra hela layout grejen på bloggen, men kom på att 
jag inte har den blekaste aning om hur man gör :P haha. 
någon som vill hjälpa mig mån tro? 

nä, om man ska börja plugga lite, en sak i taget.
suck.

har äntligen fört över bilderna från kameran nu också...
här är ett par från trampettkursen :)




Kommentarer
Postat av: Pernilla

DU! du ska vara glad om du har missat franska. haha. hatar det där jävla språket....

2009-03-30 @ 17:50:16
URL: http://pernillagustavfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0