kan jag inte få lite sommar?

tjenna....
what a day, kan ju meddela att jag har pluggat ruskigt mycket NK.
känner mig duktig, men ack vilken tid det tar!!
blir galen.
efter kvällsmaten gav jag upp ett tag och åkte till andreas istället.
det var ju mycket trevligare kan jag säga! vi spelade lite bandy...
tills han blev sur för att jag vann hela tiden så då gick vi in ist ;) haha
jaja, skoj var det iallafall som vanligt :)
nu sitter jag och glor på 2½ men, ska göra lite mer Nk snart men är
lite hungrig som vanligt...
ska väl käka nåt, plugga och sen förhoppningsvis sova!!
förhoppningsvis sa jag.... haha.

tänk om det kunde bli SOMMAR!!!
längtar redan....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0