träningsläger.

tjenna.
kan ju berätta att jag är TRÖTT.
som vanligt, men konstigt då, när man aldrig har tid att sova.
i fredags blev det utgång med emmsan och vicky & co i gävle.
åkte hem tidigt och åkte till andreas istället.
i går hade vi lotter på stan kl 12 så mami och mormor kom och
hämtade mig från andreas och så åkte vi ner på stan...
kul att mina ungar är så engagerade, 1 gymnast var det där.
2 lotter blev sålda. score! lagomt pinsamt o komma tillbaka med det till
kansliet sen......... tack liksom.
direkt efter det var det dusch, mat, packa sen träningsläger.
kom nyss hem därifrån och nu sitter jag i soffan och funderar
på att äta frukost igen... haha.
tror jag är allergisk mot nåt på gympan, klias som satan på händerna o fötterna
och överallt nu.... :(
vi hade ett mysigt träningsläger hur som haver.
tränade, gjorde klart friståendet, käkade, handlade onyttigt och
kollade på hsm3 igår kväll och hade det mysigt haha :)

ja ni, hur resten av dagen ter sig återstår o se.... har ju plugg att göra...
massor med plugg. blir aldrig klar med skiten heller :( 
nej, frukost igen var det jag och kanske en powernap!

adios gott folk.

Kommentarer
Postat av: matilda

Är det för karl du hänger hos då? ;)

2009-03-08 @ 20:58:47
URL: http://matildaa88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0