en dag i veckan..

nu blir det några dagar mellan uppdateringarna...
känner inte att jag har så mycket att säga eftersom att mina dagar består av plugg i princip.
var iallafall till stockholm i måndags med sandra, pernilla och lisa och det var trevligt
och gjorde mig pank :P haha.

igår var jag, mamma och andreas in till engeltofta och tittade på alla fina balpar
eller vad man ska säga :) typ hälften var nog ifrån engelska skolan, haha. typiskt.
fast det var ju roligt att man kände igen dom flesta :)

idag kommer min älskade kusin hit och ska prova att fixa mitt hår så vi vet hur vi ska
göra på balen sen!

nä, nu lär jag fortsätta med mitt pluggeri, har ju helt klart en hel del att göra!
och snart är det HELG!!

håll tummarna att jag blir klar snart så man kan skaffa ett liv igen haha......

pussssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0