nostalgitripp


sitter i soffan och försöker skriva klart en av mina underbara NKB rester...
vem bryr sig ärligt om osmos och diffusion och diverse andra transporter i cellen?
inte så många nej.

lyssnar lite på nicke och mojje samtidigt, bara för att göra det lite roligare :)
jag och karin lyssnade jämt på dom förut. kalasbra låtar, verkligen. :D

nu tänkte jag stoppa i mig lite favoritmat och sen byta om så man kan glo lite på fooosball i metropolen järbo snart :D
nice nice. 
haa en lugn fredag då alla glada och pluggbefriade människor!

pussssss


var ligger landet där man böjer bananerna?
http://www.youtube.com/watch?v=ncPV9cGpUgA

Kommentarer
Postat av: matilda

Jag va också i Järbo på fotboll, såg inte dig :P

2009-05-11 @ 22:33:27
URL: http://matildaa88.blogg.se/
Postat av: Mändi Pändi

Hahaha, fan vilken typisk Amanda Haglund-låt =D

2009-05-12 @ 01:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0