pluggpluggpluggplugg

jag gör fan inget annat än att sitta i den här soffan med den förbannade datorn i knät och en skolbok bredvid mig....
WHAT'S THE DEAL??! liksom...
har 412030435348719238 miljoner rester känns det som och alla som tror att ni har det stressigt,
FEL, ni har det lugnt jämfört med mig och amanda.

har nu ca 1 h på mig ikväll att plugga innan jag måste greja med annat.
känns sådär :/

imorgon har vi även nationella i franska 2, vilken idiot har kommit på idéen att ha nationella i steg 2?!


hinner inte ens träna. suck. vilken dag.
men, på den andra, mycket ljusare, sidan av livet så är det mycket snart lov.
efterlängtat.

nu ska jag och taylor (swift) plugga...

have a nice night.

pusssssss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0