update

tjenare tjenare.
dåligt med update på den här sidan tycker jag...
har haft fullt upp med träning och diverse pluggsaker, samtidigt som man ska försöka vara social.
det är ju inte lätt.

som tur var ösregnar det idag så jag kan sitta och plugga utan att få ångest över att jag inte är ute i solen...

måste bara påpeka det, att det här med balklänningar, det är då fanimej inte lätt inte.
svinigt dyrt och mer fula än fina klänningar finns det. får se vilken klänning det blir för min del....

igår var jag och tävlade med gympan förresten, det gick asdåligt för min del men förvånande nog så
kom vi 2a, vilket ju var jättebra faktiskt :)

nu har jag en del plugg att ta tag i som vanligt... tänkte försöka hinna klart med en del ikväll..
vettefan vad grannarna under håller på med dock, som vanligt. aldrig har man väl varit med om folk som
bråkar så högt och ljudligt som dom! får se om man kan koncentrera sig....

tjaaaaaaaaaaabba.

Kommentarer
Postat av: A

lilla respekt från dom under :O VISSA PLUGGAR!:O xD

2009-05-18 @ 16:27:06
Postat av: Anonym

Du vet ju vilka det är iallafall.

2009-05-23 @ 15:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0