bara en dag i livet

ni ska få en chansning på vad jag gör för nåt nu och har gjort hela dagen......

JA, rätt... ni har nog varit in här förr... jag pluggar.
men jag kan ju berätta att jag börjar bli klar med vissa saker nu,
till exempel CELLEN och delar av geografin! så underbart.
fast tråkigt att spendera dag efter dag med massa äckligt pluggande...

Andreas är inte hemma heller, vilket gör allt 100000000 ggr tråkigare :(
var längesen man kände sig så ensam som man gjorde när man skulle
gå och lägga sig igår kväll.... 1 natt till sen kommer han äntligen hem igen :)
känns som han har varit borta i år och dar, fast det egentligen är 1 dag :p haha.

1 dag till tills det är HELG med. långhelg till och med!
såååååååå jävla skönt!

nu hade jag tänkt göra klart svenskan, bokredovisning imorn..
sen blir det till att gå ut och springa med mor, sen plugg igen.
kul liv?

pusssssss

när the happy camper är borta....

är det bara jag och fishisarna hemma...



 


Kommentarer
Postat av: hannah

hahaha vilka söta fishisar fishy! :D

2009-05-19 @ 16:24:29
Postat av: matilda

Haha, känner igen den där känslan. Men jag har inte ens några fiskar som håller sällskap, inte för att fiskar direkt är några sällskapsdjur ;P

2009-05-20 @ 20:44:20
URL: http://matildaa88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0