uuuuuugh.

nyligen hemkommen från gympaträning där alla var asflummiga och helt okoncentrerade,
vilket gjorde en själv måttligt taggad, särskilt när vi åker flera timmar till östersund på fredag
och ska tävla... ser ju sådär lovande ut måste jag säga... hade faktiskt mycket hellre spenderat
kvällen på bandyplanen och min träning där... ångrar mig som satan faktiskt!
(no offence gympabarn :))

redan på halvkasst humör från träningen (som utöver allt annat ökades på när jag kom på
att även jag måste sälja new body - igen..... :(
) kommer man hem och så börjar
föräldrarna tjööta örona av en det första dom gör, jag blir så tröööött.


sen kom jag panikslaget nyss på att svenska nationella talet ska framföras på onsdag, PANIK!

inget känns bra just nu.

därför tänker jag gå och duscha.
sen ska jag hämta min underbara älskling och åka hem och äta mat med honom så kommer
han få mig på bra humör på ett kick, mitt lyckopiller :)




au revoir så länge -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0