gahhhh

såå.. då skriver jag här igen... andra gången på två dagar, måste nästan vara personligt rekord.
iallafall om man räknar de senaste månaderna!

anledningen till att jag skriver är nog troligen att jag har kört benhårt fast på mitt svenska b
nationella tal.... är halvfärdig, men behöver det där lilla extra för att göra det bra.
nu är det mer som... kamelballe. ursäkta ordvalet. men iallafall inte särskilt bra.
jag har kommit till en punkt då jag nästan tycker att mitt PM är bättre än själva talet...

nåja, min eftermiddag/tidiga kväll var iallafall trevlig.
var till albin och pia med mr. & mrs. leljevahl samt andreas och avnjöt en vidunderligt god pizza.
efter det bar det av på barnkalas hemma hos mr.leljevahl jr med familj eftersom sötnöten noah
fyller hela tre år imorn! där bjöds det på glass med maränger, non stop och kolasås. mummmmms.
det innehöll även en hel del halsbandsbygge må jag säga då lillprinsen önskade sig pärlor :)

seeeeen har jag, efter hemkomsten, suttit vid denna dator och svurit över skola och nationella
och läxor och alllt vad det heter. är så sjuhelsinge trött på allt sånt nu!

men, nationella imorn kommer jag väl inte undan kan jag tänka, så därför måste jag skriva vidare...
tjuuuuuuupp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0