new moon

har haft en himla trevlig biokväll med mallain, vi såg new moon!
satt och dreglade över halvnakna pojkar (grrrrrrr) och skrattade emellanåt
åt malin som gjorde en massa roliga saker :D

nu sitter jag hemma i lägenheten och chillar själv...
funderar över det ena och det tredje, kollar på rumor has it,
rätt rolig film om jag ska vara ärlig.

orkar inte åka hem, mina föräldrar verkar ha fått för sig att
försöka göra mitt liv så svårlevt som möjligt, vilket stör mig
nåt så fantastiskt. tack tack liksom.

en av mina funderingar ikväll går till hur jag ska hinna bli klart med
allt jag har i skolan, har så extremt mycket att jag funderar på att
plugga nu till och med... ännu en grej som tynger ner mig kan jag säga..

en annan fundering var på att färga håret litegranna... ska försöka se
framför mig hur det blir, tänker därför inte säga vilken färg jag funderar
på utifall att jag kommer fram till att det kommer bli UGLY. ni märker väl
om jag har en annan färg nästa gång ni ser mig ;p

förresten, kan ju berätta att bandyträningen gick hyfsat igår! det var nog
en bra idé att åka på allmänhetens dagen innan, bra uppvärmning som fan
och jag börjar bli haj på hela skridskotekniken nu! hade asroligt på allmänhetens
för övrigt, creutz, jag och 2 (3) boys spelade match, svinroligt. träffade även
oscar som jag inte sett på år och dar, skoj skoj :)

nä, nu jäklar ska jag kolla klart på filmen och sega ut den här kvällen!

adjöpa!


(good times...)

Kommentarer
Postat av: matilda

haha åhh, sötnöt på bilden :)

2009-12-05 @ 19:42:34
URL: http://matildaa88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0