you got it baaaad

kom nyss hem ifrån skolan, hade spanskaprov... hur lätt är det att läsa spanska 5
när man har det i snitt 1 gång varannan vecka? det ska jag säga er, det är inte så lätt!
kommer ärligt inte ihåg ett smack.

okej, så.. jag slog nyss på mtv, deras 'nya' reklam är helknäpp.
ni kanske har sett den? det är en tonårsmamma som i ena reklamen har
en kängerujacka som är hårig med öron som man kan ha ungen i, och i den andra
reklamen har dom ett ihopfällbart skrivbord på en spjälsäng...
blir inte klok på den här reklamen, den är så oseriös så jag skulle inte
bli förvånad om det verkligen gick att köpa....
var bara tvungen att skriva det :p

nu är det americas best dance crew, så jäkla tufft!

hade en massa idéer till vad jag skulle skriva igår... men nu står det
tamigtusan helt still.... har väl en del annat att tänka på!

visstja, vi tog kort med bandyn i måndags, kan bjuda på lagfotot....
(observera lenas grepp på mitt ben xD)

okej så bilduppladdningen är inte min vän idag, men gå in på saiks hemsida och kolla på
dam div. 1 under ungdomsfliken x)

nu blir det ballerina kakor och plugg! :))))

adjö så länge !


Kommentarer
Postat av: amanda_diarréflä[email protected]

Haha, ja den reklamen såg jag med =D Jag tänkte vafan det var för nåt. Undra om det är på riktigt?

2009-11-20 @ 19:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0