uh yeah

det första man ser när man öppnar blogg.se är att Starbucks äntligen kommer till Sverige!
är det inte helt fantastiskt, även fast man tvingas åka till arlanda för att få sig en frappuchino
så kan det väl vara lätt värt det :) tycker jag i alla fall!

sitter i lägenheten helt själv och hostar ihjäl mig, kände att jag behövde lite tid för mig själv
innan träningen 17.20. har nämligen två träningar i rad ikväll, först bandy, sen gympa.
men det ska bli roligt faktiskt, fast jag kommer nog somna ikväll om jag ska försöka läsa
den där jäkla rättskunskapen...


skönt att bara sitta faktiskt, kollar på extreme home makeover just nu, och det blir jättefint som vanligt!
önskar bara att älskade andreas kunde komma hem nångång så jag får se honom lite innan jag
drar iväg på träning, så förhoppningsvis är han hemma inom 1½ timme! :)

wellll... magen kallar, så dags för lite food perhaps??



life is a rollercoaster, you just gotta ride it 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0