grov damp toppat med uttråkning och glass

alllllltså, jag tror jag har utvecklat en grov form av ADHD på sistone,
har jättejobbigt att sitta still. sen har jag mooodswings som världens
berg-och dahlbana, vet faktiskt inte vad felet är!?
just nu klias det i alla lederna i hela kroppen och jag är dödligt uttråkad!

sitter och glor på något värdelöst underhållningsprogram på 5an,
funderar även på om min mor verkligen kan sova i vilken ställning som helst?
ser faktiskt inte ett dugg bekvämt ut! nu hörde hon att jag rörde på mig
och försökte ta en bild på den obekväma ställningen och blev grinig för det :p
aldrig blir det då rätt.

imorgon, nej i övermorgon menar jag såklart, (har av någon underlig anledning fredag idag...)
på lördag iallafall är det e-type på lobby och ms. creutz var så vänlig och köpte en biljett
även till mig. då slapp jag släpa min stjärt ner till stan idag också! tack för det  :)

jag har ångrat mig lite, det värdelösa programmet på 5an är rätt roligt ändå...
eller så har jag alldeles för tråkigt, haha.

förresten! kan även berätta att idag har jag hittat på kultspelet från sätra skolan, aladdin!
yesssssssssssssssss! som jag blev glad! fast har inte fått in rätta knixet än...
men det kommer väl!

nu ska jag vräka i mig glass och sakna antevante hade jag tänkt! hoho, mums!


 


(yes, jag har en sån i frysen! ibland är livet rättvist!)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0