hössssst!

OJ, nu var det längesen (vilket verkar bli min standard-öppningsfras)
men det var det iallafall.

måste säga att livet faktiskt är rätt bra just nu ändå,
om man bortser från vissa saker.
vädret är fantastiskt (även om det förstör min julstämning lite;p), bandyträningarna är roliga,
det är nästan höstlov, det är world cup, sverige vann i fotbollen igår (med helt klockrena mål dessutom)
och det är 2 dagar mindre än ett halvår tills jag fyller 20! haha!

sen finns det ju såklart mindre bra sidor med livet just nu (läxa, lottförsäljning på world cup m.m.)
men de kan man ju så lätt förtränga med en bra attityd och lite julmusik :)


jag tror att den största anledningen till att jag känner mig så glad idag är att det känns som fredag,
och där lurar jag mig själv lite grann eftersom att det bara är torsdag. får passa mig noga för att ta
ut glädjen i förskott (även fast det kanske är bra att jag är på sånt bra humör! :D).

nä, nu ska jag få lite gjort innan lelle_boy slutar jobbet, pluggandet går även det bättre med min älskade julmusik så då lär man passa på!

köp gärna lotter av mig idag om du ska på world cup!! (eller hjälp mig sälja vet jag, så tiden går fortare!)
tjing tjong!

BANG och smutsen är väck! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0