grattis bror

STUDIEDAG
skönt, men dock väldigt onödigt.
jag blir så himla uttråkad av sånt här, tänkte plugga idag
men jag orkar verkligen inte, orkar inte göra nåt alls faktiskt.
insåg nyss att jag inte heller har några lektioner imorgon,
WHATS THE DEAL liksom, och istället ger dom en läxa eftersom
"man ändå inte har nåt att göra", nej det kanske jag inte har men
då väljer jag inte att plugga heller, ingen självdiciplin här inte.
haha

okej, sluttjatat om det.
idag fyller min fashinonista-bror 16år!
GRATTIS till dig lilla älskling!
så ikväll blir det hans favoritmat till middag,
önskar vi hade samma favortit bara :p

men nu först, staden med andreas
sen lindexkväll med mami och andreas
:)

peace out scout


Grattis brür oooh oooh fashion!


Kommentarer
Postat av: hääännaaah

amanda! ni är SÅ lika varandra :D

2009-09-22 @ 18:11:43
Postat av: malin andersson

haha, precis som mig känner vi att studiedagar inte alltid är ett plus :b jag känner mig också fruktansvärt rastlös!

man ser att du och din bror är syskon iaf ;)

2009-09-23 @ 16:53:40
URL: http://saramalinandersson.blogg.se/
Postat av: Pernilla

MEN VA? ÄR DET DIN BROR? jag trodde helt seriöst att det var du i kort hår!!! ;o

2009-09-24 @ 11:20:19
URL: http://pernillagustavfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0