onssssdag.

idag sov jag över nåt så kopiöst.
när jag vaknade och insåg att jag hade sovit över så tog jag det lungt
och bestämde mig för att komma till skolan vid lunch istället.
duschade och gjorde en god frukost innan jag åkte, det var skönt att slippa stressa!
väl i skolan visade det sig att jag iallafall inte hade missat så mycket.

börjar misstänka att jag har damp eller nåt dock, det kliar i hela mig när jag tvingas sitta
stilla länge och jag håller på att få nåt fel. då är det skönt med träning så man får springa av sig lite :)

appropå träning så har jag träning om 50 minuter. "barn"träning på gympan :)
innan det ska jag äta lite macka, är så jävla hungrig som vanligt efter skollunchen.

senare ikväll blir det väl idol sen champions league tyckte jag det lät som..
"det är ju inter-barcelona!!" haha.

nä, nu lär jag sätta fart!
tjupp!




Kommentarer
Postat av: Sophia

för du åt ju så mycket idag ;)

2009-09-16 @ 19:01:37
URL: http://sophiahokdahl.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha, ja men jag BRUKAR äta, så jag menade att det inte inte är nån idé för man blir ändå bara hungrig ;D

2009-09-18 @ 09:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0