söndag natt

så var det söndag igen då.
har haft en trevlig helg med mycket filmtittande och onyttigheter...
imorgon (eller rättare sagt idag) så börjar mitt och andreas nyttiga liv, igen. haha.

var på kalas idag hos bo&carina och åt massa gott fika.
efter så åkte jag, ante, sandra och köpte mat och dog i soffan i lägenheten :p
nu ligger man här och halvglor på camp rock (sällan) och funderar på att sova,
det är ju trots allt skola imorgon.

har fixat batteriet på min kamera idag så nu har jag fått över de få bilder som jag
knäppte i somras till datorn. borde bli bättre på att använda kameran tycker jag.

kan bjuda på en bild eller två från kameran innan jag stänger ner här.




godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0