härlig höstdag!

fan vad underbart väder vi har nu här i viken!

lite music, öppen balkongdörr och sen promenad till göransson väntar..
ska kolla på träning, igen. och JO jag har ett liv, jag tycker bara det är 
roligt/mysigt/lärorikt att kolla på träning. ett soft tidsfördriv bara.
man kopplar av sjukt bra på läktaren där faktiskt. 

senare tänkte jag laga lite mat, men jag har sån jävla dålig fantasi...
helt seriöst, vad kan man hitta på?? ska leta på något superkomplicerat
recept o imponera nåt så sanslöst. 
det är skönt när folk underskattar en så kan man imponera när man känner 
för't och känner man inte för det så är det ingen som förväntar sig nåt iallafall ;) 

imorgon har jag lektioner hela dagen enligt mitt nya schema, skönt men ändå segt :/
PLUS att jag kom på att jag måste göra filosofiredovisning, så det papperet får jag ta tag i ikväll!

men nu börjar det snart krisa med tiden om jag ska träffa malin vid 20 över!

have fun ikväll allihopa!
adjööööööööö
(jobbig felstavning på rubriken i förra inlägget förresten...:()


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0